Tuesday 8 September 2015

Nepali Jokes | Nepali Funny Jokes | Jokes In Nepali | facebook Jokes In Nepali | Nepali Cute Jokes


दुईजना महिला स्वर्गमा

दुईजना महिला मरेपछि स्वर्गमा । 
एउटी ले सोधी- तिमी कसरी मर्यौ ? 

दोस्री महिला - चिसो लाग्नाको कारण ले। 
अनि तिमी नी कसरी मर्यौ ? 

पहिली महिला- ब्लड प्रेशर ले । 
एक दिन म अफिसमा काम गर्दैथे। 
मलाई खबर आयो की मेरो लोग्नेले 
घरमा अर्कै केटी ल्याएर राखेको छ 
त्यस पछि म घर जांदा 
मेरो लोग्ने टि भी हेर्दै थिए । 
मैले घरको कुना कुना खोजे 
बगैचा तिर नि खोजे तर भेटीन। 

दोस्री महिला- अनि अनि 

पहिली महिला- खबर पक्का भएकोले 
मैलै आलमारी, दराज बक्स 
सबै खोजे तर फेला परिन। 
त्यस पछि टेन्सले म त्यही मरे। 

दोस्री महिला- खास तिमीले फ्रीजरमा नी 
हेरेको भए आज हामी दुबै जिउंदै हुन्थ्यौ।
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

thank you for comment